• Reklamacje

Reklamacja zakupionego towaru

W celu zgłoszenia przedmiotu na reklamację z tytułu udzielonej przez nas gwarancji prosimy napisać do nas na adres: sklep@gg-com.pl

Następnie po kontakcie z nami prosimy spakować zwracany towar, a następnie wysłać na adres:

PHU Liquid
www.gg-com.pl
Szczytniki 136
32-420 Gdów

W przypadku konieczności podania telefonu kontaktowego proszę wpisać: +48 508 31 88 41 oraz adres email: info@gg-com.pl

Zgodnie z regulaminem czas rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni. Koszt wysyłki reklamowanego przedmiotu pokrywa kupujący.

Forma wysyłki reklamowanego przedmiotu jest dowolna, proszę jednak pamiętać, że list zwykły oraz priorytetowy nie posiada numeru nadania oraz może on zaginąć bez śladu podczas wysyłki. Za zaginięcie przesyłki zwracanej w żaden sposób nie odpowiadamy. Informujemy, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Przesyłka wysłana za pobraniem zostanie zwrócona do nadawcy i trzeba będzie wysłać ja ponownie.